"Gdybyś myślał, że jesteś szczęśliwy, byłbyś nim"  (Wolter)
 Aforyzmy > 

TYLKO ECHO


Odgłosy kampanii wyborczej...

Wielki reformator
Mały człowiek swój kraj reformował,
za to wielkiej goryczy i złości,
na najwyższy urząd kandydował
nawet w stanie niepoczytalności.

Ustąpić z honorem
Myśleli: dojrzał, choć nie w porę,
żeby ustąpić chcieć z honorem.
Może z honorem odejść chcieć,
lecz najpierw musi honor mieć.

Oczywista oczywistość
Ta prawda jest oczywista,
wiek temu sprawdził ją klasyk,
marzy ci się rewolucja,
musisz mieć za sobą masy. 

Reguła odrywania
Krytykę przerywa wpół zdania,
wszelkie uwagi ignoruje
- nowa „reguła odrywania”,
mimo to, partią swą kieruje




4 komentarze :

ewa* pisze...

Witaj Wojtasie:)
Nie umiem skorzystać z twojego linka, bo nie mam jakiegoś tam kreatora, czy serwera... nie znam się na tym. Więc wybacz, że w komentarzu zostawię odpowiedź.
Dziękuję za miłe słowa i zapraszam nieustająco do ogródka.:)
Nigdy nie publikowałam swoich tekstów na "Poema Art", ale dzięki Tobie zajrzałam tam dzisiaj i być może kiedyś coś tam zamieszczę. Piszę dla przyjemności i jak mi w duszy gra, nie przywiązując za bardzo wagi do jakości tekstów.
Twój blog jest bardzo interesujący, jestem już jego obserwatorem i jak się ośmielę, to jakieś słówko tam zostawię. Fraszki celne i dowcipne.:)
Infromatyk ze mnie jak z koziej d... -wiadomo; te zawiłości docierają do mnie tylko przez tłumacza. Sama się poruszam w tej materii metodą prób i błędów...
Pozdrawiam serdecznie.:)

Ruda pisze...

Witaj Wojtasie:)
Co do kampanii prezydenckiej i tym co dzieje się po niej; Widziałam ostatnio bardzo zgrabnie namalowany rysunek i w dymku słowa pana prezesa: Nie, nie przeproszę Komorowskiego, bo to ja miałem być Komorowskim.
Pozdrawiam serdecznie:)

Grażyna pisze...

Muszę przyznać, że uruchomiłam sobie tutaj u siebie specjalnie polską TV by móc popatrzeć na wiadomości z kraju. Zastanawiam się czy kiedyś dojdzie do zgody politycznej, czy jeden polityk ustąpi drugiemu, czy ta szopka będzie trwała nadal, by "zamydlać" ludziom oczy przed ważniejszymi sprawami. Popatrzyłam sobie wczoraj na TV włoską i stwierdziłam, że tutaj wcale nie jest lepiej... każdy uważa, że rządziłby dużo lepiej od tych którzy rządzą teraz... o aferach polityków, gdzie rzekomo są zamieszani niepełnoletni, nie wspomnę.

Wojtas pisze...

Serdecznie dziękuję za komentarze - sprawy polityki, a może raczej postawy polityków, widzimy identycznie. Bardzo chciałbym odpowiadać na każdy komentarz oddzielnie - tego wymagałaby grzeczność - przepraszam, wszystkie uważnie przeczytałem. Ja dopiero poznaję ten portal - próbuję co tu mogę w tzw. otwartym, niestandardowym kodzie XHTML wykonać... Nie ma lepszej metody, jak sprawdzenie pomysłu w praktyce - Ewo, to dobry sposób... Z ciekawością i z przyjemnością zajmuję się formą, że brakuje doby na treści, których na bieżąco nie nadążam dopracowywać. Mam spore archiwum własnych tekstów, a większość fraszek tzw. politycznych okazuje się być nadal aktualna... :). Nigdy nie skończę doskonalić formy (to moja wada), ale zmienią się proporcje poświęcanego czasu. Pozdrawiam serdecznie. :)